بارہویں جماعت کے لیے بلیو پرنٹ تفصیلات (کل 80 نمبر)
نوٹ: مہاراشٹر اسٹیٹ بورڈ نے 2025-26 کے لیے مکمل نصاب پر امتحانات لینے کا فیصلہ کیا ہے۔ امتحانات فروری سے مارچ 2026 کے دوران متوقع ہیں۔
ایکٹیویٹی شیٹ کے سیکشنز کے مطابق نمبروں کی تقسیم
سیریل نمبر | سیکشن کا نام | نمبر | اختیارات کے ساتھ نمبر |
---|---|---|---|
۱ | گدھ | ۳۴ | ۳۴ |
۲ | شاعری | ۱۴ | ۱۴ |
۳ | تحریری مہارتیں | ۱۶ | ۴۸ |
۴ | گرامر اور الفاظ | ۱۶ | ۱۶ |
کل | ۸۰ | ۱۱۲ |
ایکٹیویٹی شیٹ کے سوالات کے مطابق نمبروں کی تقسیم
سیریل نمبر | سوال کی قسم | نمبر | فیصد | اختیارات کے ساتھ نمبر |
---|---|---|---|---|
۱ | وضاحتی (Objective Type) | ۲۰ | ۲۵.۰ | ۲۰ |
۲ | مختصر جوابات (Short Answer Type) | ۳۴ | ۴۲.۵ | ۳۴ |
۳ | طویل جوابات (Long Answer Type) | ۲۶ | ۳۲.۵ | ۵۸ |
کل | ۸۰ | ۱۰۰% | ۱۱۲ |
ایکٹیویٹی شیٹ کے مقاصد کے مطابق نمبروں کی تقسیم
سیریل نمبر | مقصد | نمبر | فیصد | اختیارات کے ساتھ نمبر |
---|---|---|---|---|
۱ | علم و فہم | ۳۳ | ۴۱.۲۵ | ۳۳ |
۲ | اطلاق | ۲۳ | ۲۸.۷۵ | ۲۳ |
۳ | مہارتیں | ۱۱ | ۱۳.۲۵ | ۳۱ |
۴ | تخلیقی صلاحیت | ۱۳ | ۱۶.۲۵ | ۲۵ |
کل | ۸۰ | ۱۰۰% | ۱۱۲ |
ایکٹیویٹی شیٹ فارمیٹ (۸۰ نمبر) - مضمون: اردو، بارہویں جماعت
نوٹ: کل 100 نمبروں میں سے 80 نمبر تحریری امتحان کے لیے اور 20 نمبر زبانی امتحان کے لیے ہیں۔ 2025-26 کے لیے، 25% سوالات وضاحتی (MCQs) ہوں گے۔
سیکشن ۱: گدھ (پڑھائی، فہم، خلاصہ، مائنڈ میپنگ)
سوال ۱۔الف۔ نیچے دیا گیا اقتباس پڑھیں اور دیے گئے ایکٹیویٹیز مکمل کریں (نصابی کتاب کے گدھ سیکشن سے ۲۷۵-۳۰۰ الفاظ کا اقتباس): [۱۲]
- الف۱) عمومی فہم (MCQ): ۰۲
- الف۲) پیچیدہ حقائق: ۰۲
- الف۳) استنباط/تشریح/تجزیہ: ۰۲
- الف۴) ذاتی ردعمل: ۰۲
- الف۵) زبان کا مطالعہ: ۰۲
- الف۶) الفاظ کی دولت (MCQ): ۰۲
ب) گرامر (غیر نصابی): [04]
- ب۱) ہدایت کے مطابق کریں/جملوں کی تبدیلی: ۰۳
- ب۲) غلط لفظ تلاش کریں (MCQ): ۰۱
سوال ۲۔الف۔ نیچے دیا گیا اقتباس پڑھیں اور دیے گئے ایکٹیویٹیز مکمل کریں (غیر دیکھا ہوا گدھ اقتباس، ۲۷۵-۳۰۰ الفاظ): [۱۸]
- الف۱) عمومی فہم (MCQ): ۰۲
- الف۲) پیچیدہ حقائق: ۰۲
- الف۳) استنباط/تشریح/تجزیہ: ۰۲
- الف۴) ذاتی ردعمل: ۰۲
- الف۵) زبان کا مطالعہ: ۰۲
- الف۶) الفاظ کی دولت (MCQ): ۰۲
ب) خلاصہ نویسی: [03]
- اوپر دیے گئے اقتباس کا خلاصہ مناسب عنوان کے ساتھ اور دیے گئے نکات/اشاروں کی مدد سے لکھیں۔
ج) مائنڈ میپنگ: [03]
- دیے گئے موضوع پر اپنے خیالات/افکار/تصورات کا استعمال کرتے ہوئے ‘مائنڈ میپنگ’ فریم/ڈیزائن تیار کریں۔
سیکشن ۲: شاعری (شعر اور رسیّت)
سوال ۳۔الف۔ نیچے دیا گیا شعر پڑھیں اور دیے گئے ایکٹیویٹیز مکمل کریں (نصابی کتاب سے ۱۰-۱۵ سطروں کا شعر): [۱۰]
- الف۱) عمومی فہم (MCQ): ۰۲
- الف۲) استنباط/تشریح/تجزیہ: ۰۲
- الف۳) ذاتی ردعمل: ۰۲
- الف۴) شعری حسن: ۰۲
- الف۵) تخلیقی صلاحیت (۲-۴ سطریں تخلیق کریں): ۰۲
ب۔ رسیّت: [04]
- سوال ۳۔الف میں سے دوسرے شعر کا ۱۰-۱۵ سطروں کا اقتباس پڑھیں اور ہدایت کے مطابق رسیّت لکھیں۔
سیکشن ۳: تحریری مہارتیں
سوال ۴۔ نیچے دی گئی ہدایات کے مطابق ایکٹیویٹیز مکمل کریں: [۱۶]
- الف۔ پیغام نویسی/مقصد کا بیان/گروپ ڈسکشن: [۰۴]
- ب۔ ای میل/رپورٹ نویسی/انٹرویو: [۰۴]
- ج۔ تقریر/میزبانی/خیال کی توسیع: [۰۴]
- د۔ جائزہ/بلاگ/اپیل: [۰۴]
نوٹ: الف، ب، ج، اور د میں پرچہ سیٹ کرنے والوں کو ہر سیٹ میں تمام قسم کی ایکٹیویٹیز شامل کرنی چاہئیں۔ طلباء کو ہر سیٹ سے ایک ایکٹیویٹی کرنا لازمی ہے۔
سیکشن ۴: گرامر اور الفاظ
سوال ۵۔الف) نیچے دی گئی ہدایات کے مطابق ایکٹیویٹیز مکمل کریں: [۱۶]
- ۱۔ گرامر (جملوں کی تبدیلی، مترادفات، متضاد الفاظ، MCQ): ۰۴
- ۲۔ الفاظ کی دولت (الفاظ کے معنی، محاورات، ضرب المثل، MCQ): ۰۴
ب) نیچے دیے گئے سوالات کے تقریباً ۵۰ الفاظ میں جوابات دیں (سوالات گدھ/شاعری/زبان پر مبنی ہوں گے): [04]
- ۱۔ بیان/وضاحت/موازنہ/بحث: ۰۲
- ۲۔ مثال/تشریح/تجزیہ/بیان: ۰۲
ج) نیچے دیے گئے سوالات کے تقریباً ۵۰ الفاظ میں جوابات دیں (سوالات گدھ/شاعری/زبان پر مبنی ہوں گے): [04]
- ۱۔ بیان/وضاحت/موازنہ/بحث: ۰۲
- ۲۔ مثال/تشریح/تجزیہ/بیان: ۰۲
نوٹ: سوال ۵ ب اور ج کی ایکٹیویٹیز نصابی کتاب کے مواد پر مبنی ہونی چاہئیں۔
پرچہ سیٹ کرنے والوں کے لیے ہدایات
- سوال ۱ سے سوال ۴ تک خالصتاً ایکٹیویٹی پر مبنی سوالات ہوں گے۔
- گرامر کی ایکٹیویٹیز فعال (ایکٹیویٹی فارمیٹ میں) ہونی چاہئیں اور سادہ ہدایات کی قسم کی نہیں ہونی چاہئیں۔
- مائنڈ میپنگ کے معاملے میں – ماڈل جواب صرف حوالہ کے لیے ہوگا اور اسے درست نہیں سمجھا جائے گا۔
- ایکٹیویٹیز کسی بھی طرح سے دہرائی نہیں جانی چاہئیں۔
- ایکٹیویٹی شیٹ میں نئی اور متنوع ایکٹیویٹیز کی توقع کی جاتی ہے۔
- سیکشن ۵ – سوال ۵ ب اور ج خالصتاً یادداشت پر مبنی سوالات ہیں۔ ہر جگہ مختلف اختیارات کا ذکر ہونے کے باوجود، پورے سیکشن ۵ میں ایک جیسے فارمیٹ کی تکرار نہیں ہونی چاہیے۔